žušýu

21. července 2013 v 12:30 | jája
to.t ř zžkjšřkž řžšu ý
 

cya

22. června 2013 v 12:01 | jája

 


Anketa: 1 direction nebo J. Bieber?

20. dubna 2013 v 16:40 | jája
Dnes jsem se setkala s anketou, jestli mate radci One Direction nebo Justina Biebra. Co myslíte vy?

Anketa: One direction nebo Justin Bieber?

20. dubna 2013 v 16:34 | jája
Dnes jsem se setkala s anketou, jestli mate radci One Direction nebo Justina Biebra. Co myslíte vy?

Starbazaar - stardoll

15. dubna 2013 v 17:35 | jája
Pravidelným hráčům, nebo spíše hráčkám stardoll asi nemusím vysvětlovat co to starbazaar je. Jedná se o obchod se všemi druhy zboží, které na Stardoll jsou. Nakupovat můžete od úrovně 17, prodávat mohou pouze superstars. S-bazaar najdete v záložce "obchod". Dále kliknete na módu, interiér, šperky nebo vlasy. Do vyhledávače zadáte měnu a maximalní částku a můžete začít shopovat. Pokud napoprvé nenajdete nic, co by se vám líbilo, nezoufejte a znovu klikněte na tlačítko vyhledávání, věci se tu totiž neustále odebírájí a přidávají.

Výhody starbazaar:
Můžete si tu pořídit věci, které už na starplaze nejsou
Můžete si tu pořídit věci za směšnou částku, stačí chvíly hledat

Nevýhody StarBazaar:
Na dlouhé rozhodování tu nění čas, buď si věc koupíte hned nebo máte prostě smůlu
Také tu není nic jako seznam přání

louis vuitton 2013

9. dubna 2013 v 13:38 | jája




cviky

7. dubna 2013 v 20:13 | jája

2. Speciální cviky


cvik
Zahřátí stehen - lehněte si na břicho, zvedněte nohy těsně nad kolena - tak aby byla kolena několik centimetrů nad zemí. V poloze vydržte nejprve 5 sekund, postupně se vypracujte až na 15 sekund. Poté nohy pomalu položte dolu. Vše zopakujte.

3. Trojúhelník

Provedení: Stoj rozkročný, vytočte pravé chodidlo vpravo, koleno směřuje ke špičce chodidla, paty obou chodidel jsou v ose. Trup je kolmý do podložky, s nádechem paže do upažení, ramena široká, vytahujte se až do konečků prstů, chodidly tlačte do podložky.
Srovnejte si postavení chodidel: jsou v zákrytu; Mona MartinůFOTO: MONA MARTINŮSrovnejte si postavení chodidel: jsou v zákrytu
Pomalý úklon tam, kam vás tělo pustí; Mona MartinůFOTO: MONA MARTINŮPomalý úklon tam, kam vás tělo pustí
  • Varianta s paží v protažení: Stejné založení pozice jako v předcházející variantě. S výdechem se vytáhněte co nejdále za pravou paží do úklonu (pohyb vychází z kyčlí). Pravé chodidlo tlačte proti podložce. Dlaň pravé ruky odložte na holeň nebo stehno, levá paže směřuje vzhůru ke stropu, obě ramena jsou nad sebou. Horní paže může s dalším výdechem jít do protažení nad ucho. Představujte si za sebou zeď, které se chcete trupem dotýkat.
  • Hlavní zapojení svalů: Svaly dolních končetin, svaly v oblasti pánve, šikmé břišní svaly, protahuje záda.
  • Časté chyby: Předklánění, uzavírání pozice a prodlužování páteře.

4. Úklon

Provedení: Široký stoj rozkročný, vytočte pravé chodidlo vpravo a s výdechem klesněte do pravého kolene. Koleno vytáčejte ven ze středu nad chodidlo, pánev i páteř je kolmá do podložky. S výdechem jděte do mírného úklonu, přičemž odložte pravé předloktí na pravé stehno a levou paži veďte do protažení nad ucho. Obě chodidla tlačí stejně proti podložce.
Vytáhněte se od ramen vzhůru; Mona MartinůFOTO: MONA MARTINŮVytáhněte se od ramen vzhůru

Zakopávání

Tento cvik na zdek sice není tak lehký jako předchozí, ale výsledky za to určitě stojí.

Provedení cviku

  • Klekněte si na zem, dlaněmi se opřete o podlahu.
  • Zvedněte levou nohu, pokrčte ji (zhruba do pravého úhlu jako modelka).
  • Nohu zakopávejte směrem nahoru.
  • Opakujte desetkrát (časem můžete přidat), pak nohy vymeňte.
  • Cvičte třikrát na každou nohu.

Kmitání

Kmitání nohou je nenáročný cvik na zadek. Můžete ho dělat klidně doma v klidu při sledování svého oblíbeného pořadu v televizi.

Provedení cviku

  • Lehněte si bokem na podložku, hlavu si můžete podepřít, ale nemusíte.
  • Dbejte na správné držení těla, neprohýbejte se. Záda držte rovně.
  • Pokud si hlavu položíte na nataženou paži, budou se vám záda lépe držet rovně.
  • Nohy mějte natažené.
  • Zvedněte horní nohu, stačí mírně a vraťte do původní polohy.
  • Pro lepší výsledky nohu úplně nepokládejte, ale neustále se udržujte v kmitání.
  • Cvičte tři série na každou nohu po patnácti opakováních.
  • Časem přidávejte.

Kroužení nohou

Opět velmi nenáročný cvik na zadek. Při jeho cvičení se rozhodně neunavíte a navíc prospívá zádům.

Provedení cviku

  • Klekněte si na podložku, dlaněmi se opřete o zem.
  • Natáhněte pravou nohu a zvědněte ji do výšky.
  • Začněte nohou kroužit, stačí malé kroužky.
  • Cvičte na jednu nohu patnáct kroužků na jednu stranu, pak na druhou.
  • Po té nohy vyměňte.

5. Přeskakování z roznožení bokem

Cvičení - hýžďové svaly
Podřepněte ve stoji rozkročném bokem. Odrazem z obou chodidel se narovnejte, vyměňte nohy a dopadněte zpět do dřepu stranou ve stoji rozkročném.

fgjfg

7. dubna 2013 v 8:27 | jája
fsdj


Kam dál